Facebook

Reklaminių kostiumų gamyba

reklaminiu_kostiumu_gamyba.jpgReklaminių kostiumų gamyba ir projektavimas yra itin reikšmingi etapai sėkmingame reklaminės idėjos išpildymo procese. Prieš pradedant gaminti reklaminį kostiumą, stengiamasi įsigilinti į kliento poreikius ir vizijas, kad būtų suprojektuotas įsivaizduojamo drabužio eskizas.

Reklaminio kostiumo projektavimas – tai profesionalaus dizainerio užduotis – atsižvelgiant į užsakovo pageidavimus, duotas gaires (nuotrauka, logotipas, piešinys, aprašymas, vizija ar kt.), suprojektuoti reklaminio kostiumo kūną, galvą, avalynę, tiksliai nustatyti, kokios detalės sudarys kostiumą, kokios medžiagos ir technologijos bus naudojamos, kaip į kostiumą bus patenkama, pro kur žiūrima, koks reklamos kostiumo aukštis ir kt. Visa tai turi atsispindėti pirminiuose kostiumo eskizuose, kurie bus rodomi klientui.

Reklaminiai kostiumai dažniausiai gaminami iš dirbtinio kailio, sublimuoto audinio, sintetinio trikotažo, porolono, sintepono, polipropeno ir kitų medžiagų, kuriomis išgaunamos įspūdingos reklaminių drabužių formos. Reklaminiai kostiumai paprastai susideda iš kūno (pakuotės), marškinėlių, švarko, kelnių, šortų, pirštinių, batų, kombinezono, galvos ar kaukės, suknelės, šaliko, liemenės ar specifinių daiktų (pavyzdžiui, didelio dantų šepetuko ir pan.). Parenkame medžiagas ir spalvas pagal užsakovo pageidavimus, galime pažymėti reklaminį kostiumą įmonės logotipu ar norimais piešiniais. Mes turime visas galimybes sukurti unikalų kostiumą, kuris bus visiškai pritaikytas pagal kliento poreikius ir trauks akį savo išskirtine išvaizda ir aksesuarais.

reklaminis_kostiumo_gamybos_kaina.jpgReklaminio kostiumo aukštis priklauso nuo žmogaus, kuris vilkės drabužį, ūgio. Paprastai reklaminio kostiumo aukštis būna keletą centimetrų didesnis nei, jį vilkinčio, žmogaus ūgis, tačiau visada yra galimybė suprojektuoti ir pagaminti didesnę galvą, kepurę ar kitą dalį, kuri paaukštins patį kostiumą, tačiau išlaikys rūbo formos stabilumą ir patogumą.

Ne tik reklaminiai drabužiai turi būti išskirtiniai ir gerai matomi, bet ir juos dėvintis asmuo turi gerai ir aiškiai matyti aplinką. Dažniausiai skylės akims įtaisomos reklamos kostiumo galvoje (kaukėje), akių arba burnos srityje. Jeigu žiūrima pro kostiumo burną – skylės akims kokybiškai užmaskuojamos, kad žmogus, esantis kostiumo viduje, galėtų aiškiai matyti aplinką, dalyvauti žaidimuose, loterijose, degustacijose ar prezentacijose.

Reklaminių kostiumų panaudojimo galimybės yra labai plačios, todėl šiuo būdu galima efektyviai vykdyti įvairaus pobūdžio reklamines kompanijas, patraukti aplinkinių dėmesį ir reprezentuoti prekės ženklą.